aradarad، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

arad

روز ششم

مامانی امروز روز ششم هست که دنیا اومدی.خدارو شکر پسر ساکت و ارومی هستی شبا خوب می خوابی و مامانو اذیت نمی کنی. داداش ارسامی هم خیلی دوست داره فقط یه کوچولو حسودی می کنه که خوب اونم طبیعیه.
30 شهريور 1393

آخرین معاینه و به دنیا آمدن در بیمارستان آسیا

امروز 22 شهریور می باشد و من باید برای معاینه اخر و گرفتن معرفینامه  پیش دکتر می رفتم. ساعت 6 با بابایی رفتیم مطب و به دکتر  گفتم که پسرم از دیشب حرکاتش کند شده و کلا حرکتی نداره. دکتر هم بعد از 2 بار سونو کردن گفت بچه قلبش می زنه ولی حرکتی نداره  و بهتره که همین امشب بیرونش بیاریم،. به من معرفینامه داد برای ساعت 12 شب. ساعتی که مطب بودیم طولانی شد و مامانی از نگرانی همش با دکتر تماس می گرفت. اومدم خونه و به مامانم اینا گفتم که باید همون شب برم برای زایمان. مهدیس اینا و آزاده و خاله شمسی اینا هم وقتی فهمیدند اومدن خونه برای دیدن من. هرچی به زمان رفتن نزدیک میشد استرس من هم بیشتر میشد. ساعت 11/30 دقیقه شب دوش گرفتم و حا...
30 شهريور 1393

سونوگرافی هفته 37

مامانی هفته 37 رفتم سونوگرافی توسکا تا اخرین سونو رو هم انجام بدم. شکر خدا همه چیز خوب بود وزنت هم 3 کیلو تخمین زد . ولی گفت که بند ناف یک دور دور گردنت پیچیده که البته مهم نیست ولی خوب من دلشوره گرفتم و از اون شب به بعد توی خوابیدن دقت می کردم. جواب رو پیش دکتر بردم که زمان زایمان را 25 شهریور روز 3 شنبه تعیین کردند و بیمارستان هم اسیا انتخاب شد. از امشب استرسهام شروع شد و درست نمی خوابیدم. البته من از روز اول شهریور نیز مرخصی گرفتم و اداره نرفتم و سعی کردم بیشتر استراحت کنم تا یه پسر تپل مپل به دنیا بیارم.
30 شهريور 1393

بدون عنوان

امروز 2 شهریور هست و تو رفتی تو ماه نهم و هفته 36 . من از اول شهریور مرخصی گرفتم تا بهتر استراحت کنم و شما صحیح و سالم دنیا بیای.البته داداشی هم خیلی خوشحاله.مامانی چندتا اسم در نظر گرفتیم اما هنوز مشخص نیست.آراد، رهام، ماکان،آرمان،پرهام، رایان من ماکان دوست دارم بابا هم رهام داداشآرسامم می گه بزاریدآرسام2 .امیدوارم زودتر اسمتو بتونیم انتخاب کنیم. ...
2 شهريور 1393

هفته33 بارداری

مامانی امروز هفته 33 بودم که برای چکاپ رفتم سونوگرافی خدارو شکر همه چیز خوب بود و وزنت حدود 2 کیلو بود. بعد از جواب هم رفتم پیش دکتر که گفت همه چیز خوبه و مشکلی نیست و از 22 شهریور می تونی دنیا بیای.
2 شهريور 1393

خرید سیسمونی

سلام مامانی. 5شنبه من و بابا اشکان رفتیم برای خرید وسایل شما.شیشه، پتو،تشک سفری،دورپیچ، حوله،دورپیچ،خشک کن، لباس.بالش، ساک وسایل و ... مبارکت باشه مامانی.بیصبرانه منتظریم تا تو دنیا بیایی عزیزم.
2 شهريور 1393
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به arad می باشد